S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

» Reklamačné podmienky
Reklamačný poriadok

Právo na uplatnenie reklamácie
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, má kupujúci právo vadu reklamovať. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a
v súlade s hygienickými predpismi. Poškodením tovaru kupujúcim zaniká právo na reklamáciu.

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou poštou alebo osobne na adrese Fotoštúdio 33 - Zdenko Lipták, Pražská 2 v Košiciach.
Reklamovaný tovar je možné doručiť kuriérom, poštou alebo, osobne.
Súčasťou reklamácie musí byť jasný písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru alebo poštová doručenka.
Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov.

Zodpovednosť predávajúceho
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, predávajúcim popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady:
- ak si kupujúci vadu spôsobil sám,
- ak kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- ak reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru,
- pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru,
- ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním alebo ktoré
vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru,
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť

Za vadu sa nepovažuje, ak si zákazník objedná výrobu nejakého výrobku a po jeho vyhotovení je nespokojný s prevedením, nakoľko si neprečítal technologické a výrobné postupy uvedené v časti - reklamné služby - kde je uvedený jasný popis.

O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený,
o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, predávajúci reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď,
v zložitých prípadoch do 3 dní.
Predávajúci vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Práva spotrebiteľa a lehoty na uplatnenie reklamácií.
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim. V prípade zistenia vady, firma Pangea vám tovar obratom vymení (ak je este v ponuke), prípadne vám tovar nahradí iným alebo vám vráti finančnú hotovosť poštou, bankovým prevodom alebo osobne vo Fotoštúdiu 33.
Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe (2 roky), právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Kupujúci bude po vybavení reklamácie informovaný osobne, telefonicky alebo e-mailom.

Vrátenie tovaru (nie výrobku na objednávku, napr. dres s vašim menom a číslom) kúpeného v eshope bez udania dôvodu je možné do 14 dní a to na reklamačnú adresu - viď Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie.

 

PANGEA KOŠICE
www.pangea.sk

YjEzZjVjN